Var ett tag sen.

Hej, känner att det var ett tag sen som jag bloggade. Tänkte att jag skulle börja igen eftersom att det finns en 'blogg.se' app till android nu också. Och eftersom att jag sitter med mobilen varje dag så kommer det nog att bli bra!
Kan ju börja med att säga att idag så var jag först i skolan sen efter skolan gick jag, Fanny och Lovisa upp på Slotte och hämtade ett par bilder. Sen gick vi ner på Finess och tog en snabb fika innan vi tog tre bussen hem till Fanny. Där pratade vi ut om allt mellan himmel och jord innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem och fixade maten. Ikväll ska jag inte göra så mycket, borde plugga men det blir inte av ikväll. Det blir väl sistaminuten plagg som vanligt i helgen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0